On the way to visit his father in hospital, Daniel encounters Rose, a young and discreet woman who has recently recovered from depression. Still in a fragile state, she feels a surge of affection for him when she learns that his father has died. Together, they decide to leave the hospital and to travel through France in search of better horizons. Their awkward attempts at communication only strengthens their bonds. Has an unexpected romance begun?