Camille, Jérémy, and Clémence have just lost their father. The most urgent problem to resolve: to find him a place in the family tomb, which is already jam-packed. They could perhaps buy another, but given the state of their finances, this solution is quickly cast aside. Another option: to reduce a body in order to leave a place for the incoming one. But who should they reduce?