Sarah, a young nurse, shares her time between her job and her love for jazz. When a mysterious musician she crosses paths with in the street is later admitted to the hospital where she works, she feels strangely compelled to take care of him. But her new patient seems more preoccupied with the red case he has lost than his own wellbeing.