Three young people come to spend the day on a very beautiful beach. On the menu of this trip: bathing, surfing, bronzing and a beautiful night in the tent in the middle of the immense forest of pines. A forest warden observes them from far. In the evening, Stephen, Cindy and Sophia get ready to spend the night close to the nature. A nature which has rights and which could indeed become more threatening.