An intimate exploration of the masculine territory of the high-rise projects at the edges of Paris. By following a group of young men, we wander through a world where female bodies are nothing more than ghostly and virtual silhouettes. The characters lead us inside everyday places where we hunt down the staging of their virility. Off-screen, narrated personal tales openly reveal the unexpected side to the characters' histories and personalities.