The consulting service is located in the Avicenne Hospital in Bobigny. It’s an outpost that seems abandoned at the end of a corridor. A large, dingy, run-down room where sick men show up, bearing physical scars, and whose pain seems closely linked to the suffering of exile. They keep coming back here because they still harbor hopes that this place will give them the means to stay afloat, to survive the turmoil of their lives hitting rock bottom.