A house, on the outskirts of a small town in the East of France. Four men live here. They rarely go out. One of them is bedridden and waits in silence or shifts from mattress to mattress, doing nothing else. In their own way, the other men take care of him, hoping that their friend will stand up once again and leave behind the dampness of his sheets.