It’s the story of a ball. A big ball. Every summer, more than two thousand people come from all over Europe, to a small town in the French countryside. During 7 days and 8 nights, people dance again and again, lose the notion of time, defy their fatigue and their bodies. It turns, it laughs, spins, cries and sings. And life pulses.