In a fast growing city of East China, migrants have been been arriving and living for a a dream of a better life. But what they find there is little opportunitues and poor living conditions that push people, even couples, into violent and oppressive relations. Xiao Min, Ling Ling and Lao Yeh are some of the characters of this bitter chronicle of today's China.