Three young sisters live in the mountains of Yunnan Province, an isolated rural region far from the city skyscrapers.
When their father leaves for the city to find work, 10-year-old Ying must look after her two younger sisters Zhen (6), and Fen (4).
Wang Bing's camera observes and accompanies them through several months of their daily life.