A PRAYER BEFORE DAWN is the remarkable true story of Billy Moore, a young English boxer incarcerated for 3 years in one of Thailand’s most notorious prisons. He is quickly thrown into a world of drugs and gang violence, but when the prison authorities allow him to take part in the Muay Thai boxing tournaments, Billy realizes that this is his only hope for survival.