Domestic work is a real market in Lebanon, segmented according to the national and ethnic origins of the workers and in which the Lebanese employer is master and the worker the property. Zein owns a domestic worker agency in Beirut. He arranges for Asian and African women to work in Lebanese households and assists his clients in choosing “mail-order” housemaids that will best suit their needs. Advertisement, justice, police are on his side. He decides to open his agency for us.