Camille's life is ruled by the dring of the alarm clock each morning, her cat's meals, and the sound of the automatic till in the store where she's a check-out clerk. But, one day, a man enters her home without her knowing and starts living there during the day while she's art work. Little by little, he will disturb her bearings until he makes her come out of herself.