During a surfing competition, Zak Storm finds himself stranded in the 7 Seas of the Bermuda Triangle. He becomes the captain of a ship with a rather strange crew including an alien, a princess and a Viking. With them, Zak will sail the 7 Seas to try to free them from this place, out of time and space. But Golden Bones has no intention of helping them! A series full of sea spray and storms with characters from other times and places, almost all driven by a common hope: to get out of the Bermuda Triangle and get on with their lives!