Every week, Gidelle makes the tea while waiting for her friend Mariette. Tea is taken with a game of their invention, carefully drawn by Giselle and cut out of expropriation letters. This time, Giselle has decided to trick Mariette by rigging the cards in advance. A game of dupe is installed between the two friends between voodoo and deceit. But it is without taking into account a third opponent of size,reality.