Auntie Ramitsu, an exuberant and bold little old woman, lives with her cat Ernest. Victim of an accident athome, Ernest finds himself at a strange and mysterious veterinarian's. Auntie falls literally under the spell of this last one. To approach and seduce the elected representative of her heart, Auntie undergoes a radical behavioral change and becomes then the executioner of her cat by delivering to him a merciless war.