Until now, based on love, the relationship between Snow White and Seven Dwarfs comes to a crisis. Surprised, Snow White discovers that she is no more than a sex object in the hands of her little lovers. After all these years of harmonious and cheerful common life, what a disappointment! Once the first shock over, she decides to react, determined not to be passive.