A young werewolf does not believe it. Since he was assaulted by a man, the simple fact of perceiving a rainbow and hup, he is transformed into a human being in what must be the most foul way. He likes the hypnotizing power that he has on the werewolves of his village and takes advantage of it to exploit them and to torment them. He is a school Prof. or an architect and has a lot of fun.