At dawn, Moo and Shoo have their session of daily gym, when Charles suddenly tumbles and dives head first into the pond. Moo fishes up immediately the cock who tries desperately to hide his completely bald skull! Our detective has known for ages that he wears a wig! Charles's false crest has mysteriously disappeared. A double challenge for Moo who has to lead the investigation as efficiently and discreetly as possible to find Charles's invaluable crest as quickly as possible and without betraying its secret!