Angelo, aged eleven, fine observer of the world that surrounds him, implements strategies elaborated to give way in this merciless universe.
In this episode, Angelo is skips off school. And it works! But he took by mistake Victor's homework in his schoolbag. He thus has to go to the school to return secretly to his friend his homework.
According to books Comment faire enrager published by Petit à Petit, written by Sylvie de Mathuisieulx and illustrated by Sébastien Diologent.