A man wakes up one morning with abominable raging toothache. He tries then to surmount his pain and to go to the dentists. In his mouth, two of his teeth (a girl and a boy) meet forced by a monstrous caries. They decide to come out of their gum to face their aggressor, at the risk of making, their poor owner suffer more.