He is addicted to a famous psychotropic, nicknamed « Madame Courage » : Artane tablets, very popular among young Algerians, for their euphoric effect of invincibility.
Omar is a specialist in snatching. This morning, he goes downtown to commit his usual crimes. His first prey is a young girl called Selma, walking with her friends, prominently wearing a gold necklace.