Madam Aurore and the Sakho's are neighbours in a council block in Paris. One day, when Adama Sakho, aged nine, knocks on the old ladies door to give her her medication, she does not answer. After searching the flat the Sakho's find the old lady peacefully asleep in her bed. When she waks up Aurore beleives that the Sakho family is her own. Nobody dares to deny this except Adama.