A troop of soldiers suffering from a strange sleeping sickness arrive in a small Thai town. They are put up in a deserted school. Jenjira, a middle-aged woman, offers to take care of them. She is particularly attached to Itt, whom no one ever comes to visit.
In the library, Jenjira encounters two princesses who tell her that a cemetery for kings lies beneath the school-hospital. Jenjira is worried and becomes even more protective of Itt. Even though he is only awake a few hours a day, he makes Jenjira's heart flutter.