Keng, a young soldier, and Tong, a young farmer, lead a pleasant, peaceful life together in the jungle. Time drifts by to the rhythm of outings to the city, football matches and warm evenings spent together with Tong's family. One day, the local cows are slaughtered by a wild animal and Tong disappears. A legend has it that a man can be transformed into a wild creature. Keng goes alone into the tropical jungle where myth and reality often meet and meld.