On a cold autumn morning, Nathalie Castellane is found murdered in a marsh... What happened the night before, during dinner, that the announcement of her upcoming marriage to Philippe Laclos to her parents and her brother Eric upset her so much? What dark secret does this news bring to the surface? What mystery hangs over this seemingly perfect family? Yet this union would have forever sealed Philippe Laclos’s fate with the Castellanes...