A village lost on the edge of the Mediterranean Sea. On the occasion of a popular bank holiday, all the inhabitants gather at the seaside looking forward to the arrival from the waters of a floodlit statue, Stella Maris, virgin of the sea. The story of a craftsman in light and his daughter, a one eyed mayor, fireworks and street art as a revolution.