In the intimacy of their yellow cabs as we cruise the streets of New York, migrant taxi drivers tell me about their lives. While sketching the outlines of tomorrow's America, their stories raise questions about how we try to become who we want to be: How do you choose your life instead of accepting what is handed to you? How do you find your own way? Together, we weave a collective fable about America and choice.