In India, in an indefinite time, a farmer walks his cow in a forest which we they say to be haunted. He lives a strange experience there. On returning to his village, a wise man tells him that he is condemned to die. Unless he chooses to go and meet his own spirit. For this purpose, they write all over his body words which will help him in his quest. But what will he find, now dressed from in these words? And into what dance will he be taken?