A reconstructed family in an industrial Chinese city. When the father's hospitalizations become increasingly frequent and expensive, the entire family is turned upside down. The mother piles on odd jobs and struggles to make ends meet, the older sister decides to work in a bar in secret and Lin, the little brother, stigmatized by his father's illness and rejected by his classmates escapes into a dream world, a world of fantasy.