Li Qi Ming is welcomed by his daughter, Yanhong, who works as a hostess in karaoke nightclub. She introduces him to a policeman who will help him search for his son and will also become a friend. Li Qi Ming also meets one of his daughter’s friends, the karaoke club proprietress.