Exhausted, he accepts to accompany his twin brother, David, on a road trip. It’s summer, a torrid, steamy summer. Marc finds it difficult to unwind and the brothers continue ever further south, passing through varied landscapes, punctuated by desolate fields, scorched forests, lush undergrowth, wild rivers, and gentle streams. During this journey of initiation, they go through powerful and unusual experiences, carried along by chance encounters or guided by their family history, as though toward a lost paradise.