For ten years, Algeria has been at war. A gradual war with no frontlines, it has caused more than 100,000 deaths. It is a desert that Zina and Kamel, two young Algerians who are at times wild and joyful, while at others demoralized and calm, want to travel the width and breadth off one last time before leaving it behind.