Anna leads the life of a wealthy Hong Kong wife; she takes tango lessons and meets her girlfriends for expensive lunches. But each day, she is above all keeping up appearances for rapidly disappearing wealth.
Fai, her chauffeur, lives in Shenzhen. Ting, his wife, is pregnant with their second child. In order to avoid the heavy fine imposed when couples have more than one child, Fai and Ting struggle to ensure that their baby will be born in Hong Kong, where the One-Child law doesn't apply.