On one side, Lisa, the granddaughter, photographer who does not live her art and roams from relation to relation. On the other side, Catherine, grandmother, who shares in spite of her the everyday life of hisher granddaughter. Between past and future, dreams and despairs, Lisa tries to control at all costs the course of her life.