Hongshu today. A young woman, He Sizhu, and her lover Chen Mo, are involved in a car accident.
When she regains consciousness in the hospital where Li Xun, her husband, works as a surgeon, He Sizhu has completely forgotten the past three years. Her lover is totally unfamiliar to her. Aware of her betrayal, Li Xun decides to let his wife continue to live in the past in which they were passionately in love with each other.