In Patagonia, in the heart of the Chilean province of the Magellan Strait, a searcher for gold, a truck driver, and a young security guard cross paths with tourists searching for the end of the world. Between the debris of history, grandiose landscapes, and shopping malls, they reveal what does not appear in tour operators advertising leaflets: a deeply engrained violence in this land, and which becomes plain as day when a strike paralyzes the region.