Ten years after the end of Apartheid. Inside a French mission established at the foot of the magnificent Drakensberg Mountains, a community of black and white South Africans tries to live without recalling the violent clashes of the past that have left their secret scars on everyone. The past will suddenly emerge and break the silence, endangering the fragile balance of reconciliation and the slightly crazy dreams of the community's most innocent members.