Chloé is a young woman who lives a happy and carefree life, enjoying the pleasures it brings her. But a visceral physical suffering makes her bend little by little, disrupting her carefree life. She finds herself forced to carry the weight of her fathomless illness. Where does this mysterious illness come from? Will Chloé succeed in getting rid of it?