Carine Roitfeld is the world's most famous fashion editor, along with her acolyte at American Vogue, Anna Wintour. She is also the most inaccessible. After ten years at the helm of Vogue Paris, crowned with success and scandals of every kind, she slammed the door on the job lin 2011 and set out for what she calls "freedom." Her greatest challenge: to create a new magazine. The ultimate fashion magazine, the most chic, the most surprising, the most glamorous, the most innovative, which naturally bears her name: CR Fashion Book. Power, models, everything congregates around the most iconic of the world's fashion editors, the most Parisian, the Eiffel Tower in 6 inch stilettoes: the irreverent Mademoiselle C.