Jérôme and François signed their civil union contract 13 years ago. Ever since they got together, they've been talking about their desire to have a child. After a long battle, which led them from adoption to co-parenting, they'd almost given up any hope of founding a family when they saw a documentary about surrogate mothers. That was two years ago. It gave them renewed hope and they decided then and there to set off again to conquer their paternity.