Coralie, Kahina, and Moufida, three teens aged between 13 and 18 years old, live in the Parisian tower block suburbs or on the outskirts of Marseilles. Here, they question their relation to language, defend their difference, and their attachment to the identity of a group. But they also talk about the scars left by feelings of being social outcasts. And then, within their neighborhoods, beyond the language employed by boys, which the girls say are like a mask that protects them, our three teens reveal the intimate stakes of this language strategy.