Johnny is a young musician in Paris, France. Besides he is enjoying life, he is always in need of money. Occasionally he does some errands not knowing that he is working for the mafia. One day the police overshadows him and he realizes that he is carrying drugs all of which he throws into the Seine. Now he has some mafia killers haunting him. He tries to hide in the Camargue, where his uncle lives.