Frankie and his friends open a nightclub above the lair of Morelli, a notorious gangster. The latter is planning the heist of the century and resents the noise made by the young people enjoying themselves above him. In the end, Morelli decides to use whatever means necessary to drive the noisemakers away. The scheme appears to be thwarted when one of the gangster’s old enemies turns up and offers to protect the nightclub from the egregious Morelli...
Director John Berry went to court to keep his name off the credits after Jean Kerchbron re-edited the film without the director's consent. Neither Berry's name nor that of co-scripter Christian Plume were credited in the final release.