Lemmy Caution (Eddie COnstantine), the special agent who has an unbounded capacity for Scotch and women - though not necessarily in that order - has come to France to help the secret police track down a dangerous spy. His ability to fight himself out of any corner and charm himself out when fighting will not work comes in handy, as he and his French colleagues start to hunt down the elusive spy.