Larry Blake is an American airline pilot who loves women and ... trouble! Wherever he goes troubles indeed follow, like this time in Paris. On vacation in the French capital, the happy American decides to discover Paris by Night. As of his first night out, he gets to know Michèle Marley, a beautiful entertainer, and looks forward to a wonderful night of pleasure. But things do not go according to plan. Indeed, Laurent, Michèle's partner is found dead and not only is Michèle accused of killing him but Larry is suspected of being her accomplice as well...