Eddie Constantine once again picks up his usual persona, this time as Bobby, an FBI agent who is affable, equipped with enough verbal acuity to make his way through any situation, tough, and sharp as nails. As always, he is also romantically engaging. This time around, Bobby helps out a woman who is in need of assistance and along the way gets involved with busting a drug cartel, all with the usual and appropriate physical prowess. Christiane Minazzoli stars as Juliette, Bobby's romantic interest.