Lemmy Caution is on holidays. While he seeks recreation he happens to get entangled in a murder investigation. Soon it is revealed that the female victim had been blackmailed by a foreign secret service. Her husband works for the government and is in possession of national secrets. Her friends are likewise blackmailed and forced into spying on their husbands. Lemmy takes care of this matter.