Via numerous portraits and accounts, Khaos, les Visages Humains de la Crise Grecque tackles the everyday lives of Greeks, with Panagiotis Grigoriou, historian and a blogger about the economic war, as a guide.
It's a road movie with a jazz and rap beat that leads from Trikala to Kea Island, passing through Athens, encountering Greek citizens of every stripe.