Clean Multiservices is an ordinary cleaning firm. Its clients find everything spotlessly clean until the day the firm's employees have had enough of being treated like the paper they use to make the toilets shine. As for their work papers, they don't have any. They decide to occupy the firm.
These twenty-four Malian and Mauritanian workers are quickly joined by three French employees. Bonds form during the daily struggle. Amazing personalities, powerful emotions, failures and victories... The conflict will last thirty-nine days.
Will the employees succeed in making their boss capitulate? Will the workers win the right to live here and to work legally?